Agencja Reklamy Effect Team - Produkty, oferty, nowości

Nowości

10minut.tv

2014-09-08

Zapraszamy Wszystkich do naszego Kanału Telewizyjnego 10minut.tv!

Wszystkie dostępne wydania: http://10minut.tv

Kanała YouTube: https://www.youtube.com/10minutTV

 

Artykuł

Narodziny plakatu - Henri de Touluse- Lautrec

19 dni temu

Lautrec zmienił sztukę plakatu nie do poznania, a właściwie - właśnie uczynił z niej dziedzinę sztuki. A wszystko dzięki słynnej - Moulin Rouge.

Lautrec stworzył plakat, który zwrócił uwagę każdego mieszkańca Paryża. Nie dało się przejść obok niego obojętnie. Przedstawiał tancerkę - Jane Avril w charakterystycznej dla niej figurze tanecznej - rozkroku w kankanie...

Poznaj historię plakatu na naszym blogu - Blog - Agencja Reklamy EffectTeam

Lautrec Plakat

Odzież reklamowa – dobra promocja dla firmy

miesiąc temu

Chwile, kiedy powstaje własna działalność gospodarcza są piękne. Ta radość, że ma się coś swojego, coś co oddaje nasze prawdziwe wnętrze, a dodatkowo pozwala nam zarabiać na życie. Oczywiście nie można żyć w przysłowiowej bajce i zważać na każdy swój krok podczas prowadzenia biznesu. Już na początku stwierdzimy, że nie jest tak łatwo, jak się wydawało. To trudny kawałek chleba, a skosztują go tylko najwytrwalsi. To ciągła kalkulacja kosztów, sprawdzania finansów firmy oraz ewentualnych wypłat dla pracowników. Naprawdę nie jest łatwo! Nie zmienia to jednak faktu, że fascynacja prowadzenia własnego biznesu jest naprawdę duża i nie da się tego porównać z niczym innym.

Promocja biznesu

Bez jakiejkolwiek promocji nasz biznes nie ma racji bytu, no chyba że handlujemy „złotymi jajami” po okazjonalnej cenie, ale w to raczej wątpię. Nawet najlepsze firmy potrzebują reklamy, gdyż jak mawia popularne przysłowie „reklama dźwignią handlu” i ciężko się z tym nie zgodzić. W zasadzie wystarczy zacząć od tradycyjnych form reklam, choć warto mieć na względzie fakt, że największą popularność zyskuje dziś sprzedaż w internecie. Być może warto się tym zainteresować? Sposobów reklamowania własnych usług, czy sprzedawanego produktu jest całkiem sporo.

Czasami warto pomyśleć o czymś oryginalny jak firmowa odzież. Nie jest to być może pomysł nowy, ale na pewno sprawdzony i to z zaskakująco dobrym efektem. Odzież reklamowa ma naprawdę spory potencjał, jednak nie wszyscy potrafią go odkryć, czy wykorzystać – zrobią to tylko nieliczni. Nie sztuką jest wydać naprawdę sporo pieniędzy na dobrej jakości ubrania, które i tak nie szczególnego nie wniosą. Potrzebna jest dobra taktyka, tak by wszystko miało przysłowiowe ręce i nogi. Jak tego dokonać i co jest w tym najważniejsze?

Wizerunek firmy

Przede wszystkim staraj się patrzeć na zakup odzieży reklamowej jak na inwestycję, a nie jak na zbędny i ciężki wydatek. Dobrej jakości materiał zapewni ci dłuższe użytkowanie odzieży, która zapewni długotrwałą i prostą reklamę dla firmy. Czy zastanawialiśmy się kiedyś nad przysłowiem: „jak cię widzą, tak cie widzą?”. Z pewnością tak i miało to miejsce wielokrotnie, ale zawsze pod kątem własnej osoby. Na pewno nie rozpatrywaliśmy tego pod kątem własnej firmy oraz możliwej, skutecznej reklamy. Odpowiednio dobrany strój, forma oraz kolor jest niezwykle ważny. Przysłowie to sprawdza się w 100 procentach, więc jeśli chcesz by Twoja firma była postrzegana jako ważny klient, współpracownik, to zadbaj o prawidłowy i nienaganny wygląd dla siebie lub pracowników.

Koszty przy relatywnie wysokich zyskach – w postaci postrzegania naszej marki jako wyjątkowej – jest bardzo niski. Na początku inwestycja w odzież reklamową to zwyczajny proces dokładania do wizerunku firmy. Z czasem jednak, będzie to się przekładać na korzyści finansowe, które odczujemy po większej kieszeni. Z pewnością nie stanie się to już na początku, ale długotrwała inwestycja w wizerunek firmy jest zaskakująco dobra, co widać po wynikach niektórych z nich. Już dziś zadbaj więc o swój prawidłowy wygląd lub pracowników.